Πέμπτη 16 Ιουνίου 2011

Καλησπέρα, καλησπέρα



Έρχεται και στέκεται μπροστά μου με το ύφος ΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΕΝ ΝΑ ΚΑΜΩ..!

-          Παρακαλώ, λέω της…
-          Ναι εεεε θέλω να αλλάξω αριθμό..
-          Ναι καθίστε.. ( εν κάθεται )
-          Θέλω να κρατήσω το 99 και το υπόλοιπο να εν 222222
-          Εν έχουμε έτσι αριθμό Κυρία.
-          Γιατί??
-          Εν υπάρχει στο σύστημα
-          Ααα εντάξει δώσ μου 888888
-          Κυρία μου δεν μπορώ να σας δώσω τέτοιο νούμερο, καθίστε να βρούμε κάτι εύκολο αλλά όχι έτσι, δεν υπάρχει..
-          Οκ το 99 εν το φυλαξω όμως εντάξει???
-          Ναι …
-          000000 εν έχει??
-          Οχιιιι!
-          Καλά δωσμου 6 ψηφία που να σου πω και να τα βάλω μόνη μου όπως θέλω εγώ!!
-          Λξγωνδλκφαξρώξοβξνωα΄ςλφνςρξψ κσδψν κψν8765ριροτθγ


......

Κάθεται μπροστά μου και αφήνει το κινητό του στο γραφείο.. δίπλα που το κινητό αφήνει και ένα σταθερό ασύρματο …

-          Παρακαλώ..
-          Ναι θέλω να μου κάνεις μια δίδυμη κάρτα..!
-          Μάλιστα ( κάπου πάει ο νους μου αλλά λέω ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΕ!!!)
Ξεκινώ κανονικά την διαδικασία και εν λέω τίποτε.. Στα μισά εν πάει άλλο και ρωτώ τον αν θέλει κάτι για το σταθερό και έφερε το μαζί του..

Ήθελε την δίδυμη για το σταθερό.. Η ηλικία του ήταν γύρο στα 70! ΑΤΕ ΚΑΤΣΕ ΕΞΗΓΑ!!
Αλλά ναιι λέω αλλά το αποκορύφωμα ήταν ένας Πάτερ ο όποιος και ήρθε και ήθελε μείωση παγίου στο σταθερό της Εκκλησίας και όταν του είπα ότι δεν δικαιούται η απάντηση του ήταν ΓΙΑΤΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ???? ΤΟΥΣ ΧΑΜΗΛΟΜΙΣΘΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ ΜΕΙΩΝΕΤΕ ΤΟ!!!!!!

Με κάλεσαν να πάω πίσω στον οργανισμό που έκανα την πρακτική μου προς ευχάριστη μου έκπληξη =))))))))))!

1 σχόλιο:

  1. αμάναμου το 99 888 888 έιχεν το ένα κοπελλούι στο στρατό. Ο παπάς του εσει ψηλή θέση μέστη cyta όμως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή