Δευτέρα 6 Ιουνίου 2011

Αδελφικές φιλίες,


Έκαμνα με μια κορουα παρέα χρόνια. Που το γυμνάσιο.. Όταν εφια για σπουδές πάλε εσυνεχίζαμε και κάμναμε παρέα, εμιλούσαμε στο τηλέφωνο, που ερκουμουν Κύπρο ήμασταν όλη μέρα μαζί κτλ.
Ήρθα μόνιμα και τον πρώτο καιρό ήταν όλα εντάξει. Εν τω μεταξύ έκαμε και άλλες φίλες τούτη όσο έλειπα και όλα μια χαρά. Επιχείρησα να τις γνωρίσω αλλά ενώ μου έλεγε οκ  δεν έγινε ποτέ αυτό, έχει κάτι μήνες που ήρθα,  μάλλον δεν ήθελε. Εγώ όσες φίλες έκανα που τις σπουδές μου της  τις έχω γνωρίσει όλες. Τελοσπαντων!

Το τελευταίο διάστημα καμνει παρέα με μια κοπέλα που έκαμνα και εγώ παρέα τον καιρό του σχολείου αλλά για κάποιους ηλίθιους λόγους παρεξηγηθήκαμε και έκοψα επειδή γενικά δεν την πάω και πολύ. Δικαίωμα της να την κάμνει παρέα να φκαινουν κτλ. Και δικαίωμα μου να μην κάνω και εγώ παρέα μαζί της. Αν και κάποιες φορές που έτυχε να βγούμε ήμουν και εγώ, ανταλλάξαμε τα τυπικά και απλά έκανα πως δεν υπήρχε.

Για να μην σας τα πολυλογώ ενώ στην αρχή ήταν εντάξει και έκαμνε παρέα και με τις δυο μας, τωρα εξεκίνησε να κρύβει μάλλον την μια από την άλλη. Εγώ ποτέ δεν κακολόγησα την άλλη ούτε της είπα οτιδήποτε που να θίγει την  άλλη κοπέλα.

Εμένα τούτο το πραμα εκνευρίζει με πάρα πολλά. Τα κρυφά τα πράγματα μεταξύ φίλων θεωρώ τα πολλά κακό πράγμα.

Εγώ όπου πάω και με φίλες άλλες, παρέα κτλ καλώ την και έρχεται και όλα μια χαρά ενώ εκείνη ποτέ δεν έκανε τέτοια κίνηση.

Είμαι άτομο που κάμνω εύκολα παρέες κτλ αλλά έχω πάντα 4-5 άτομα που εν δέχομαι για κανένα λόγο να τα βλάψει  κάποιος. Θεωρώ τα οικογένεια μου και ότι ποτέ εν θα τα χάσω από κοντά μου. Πραγματικά λυπάμαι που εξεκίνησε να χάνει τούτην την θέση!!!

1 σχόλιο:

  1. Σκεφτουμαι τζαι εγώ καμια φορά τες φίλους/φίλες που εχαθήκαμε μες τα χρόνια...χωρίς ούτε τσακωμούς, ούτε πικρίες κτλ...απλά εχαθήκαμε. Ίσως μεγαλώνουμε τζαι αποκτούμε διαφορετικές εμπειρίες, γνώμες, λάιφ-στάιλ κτλ τζαι απλά δεν ταιριάζουμε πλέον να κάμνουμε κολλητή παρέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή