Σάββατο 4 Ιουνίου 2011

Ξανά απ την άρχη!

Παλιά μπλόκκερ σε καινούρια ζωή..
Ήθελα να έρτω.. ήρτα!! Θέλω να πάω πίσω.. δεν γίνεται!!
Τελειώνοντας τις σπουδές ονειρέφκεσε τρελά πράματα. Ότι εν να ερτεις πίσω και θα είναι ουλα όπως τα έχεις στο μυαλό σου.. Δυστυχώς καμιά σχέση!! Σε όλους τους τομείς.

Το θέμα δουλειάς που εν που τα πιο βασικά εν το τραγικότερο!!!!  Που θέλετε να εβρω τα 3 με 5 χρόνια προϋπηρεσίας ??? Πουλούν τα κάπου?? Σιβι ποτζη σιβι ποδα καμία απάντηση.. οπότε αναμένουμε στον καναπέ μας που το πρωί βλέπουμε τα ζώδια, τρώμε ξανατρωμε εβάλαμε 5 κιλα και πάλε αναμένουμε….

Εν Σάββατο εν 11 η ώρα είμαι απλωμένη στο κρεβατουι μου γιατί οι φίλοι μου απογοήτευσαν με για ακόμα μια φορά και σκεφτούμε διάφορα...ΘΕΛΩ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΥ ΦΙΛΟΥΣ αν ακούσετε κάπου …
Θέλω action αλλά εν υπάρχει τίποτε..

Επίσης σκέπτομαι να κάμω ACCA και θέλω να ακούσω απόψεις εάν γνωρίζεται κάτι.

Καληνύχτα, να περνάτε καλά ότι κιαν κάνετε !

8 σχόλια:

  1. Σε καταλαβαίνω... καλώς ξαναόρισες ... υπομονή... έχω όλη τη καλή διάθεση να συζητήσουμε για το τι professional qualification θέλεις να κάνεις...

    γιατί acca αν επιτρέπεται?

    Καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα,

    Γιατί τελείωσα λογιστική και εν το πιο ιδανικό νομίζω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαιρετώ και εγώ με την σειρά μου φίλε. Καλοσώρισες ξανα, αν τζαι εγώ είμαι νιός μέσα δα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γοέλκαμ μπακ καλό!

    Ρε τζαι εγώ για τούτο ανησυχώ...ότι έχω άλλη εικόνα στο μυαλό μου τζαί άλλη εν η πραγματικότητα της Κύπρο τζαι αμαν έρτω θα απογοητευτώ.

    Που Λογιστική εν μπορω να σου πω τίποτε...Είμαι των θετικών επιστημών. Το κάθε επάγγελμα έσhει την δυσκολία του, για μένα ότι εν έσhει θέσεις...καμια ποτζεί ποδά ενώ για σένα είσαστε πολλοί. Κάμε κάτι που θα κάμει το Σι Βι σου να ξεχωρίζει που τους πολλούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οκ, επανήλθα δριμύτερος. Βασικά αν πράγματι θες να ασχοληθείς με τον συγκεκριμένο τομέα έχεις 5 επιλογές:

    1. To ACΑ
    2. To ACCA
    3. To CIMA
    4. To CPA
    5. To CFA

    Το CFA είναι το πιο ενδιαφέρον αλλά είναι συνάμα το πιο δύσκολο και είναι πάρα πολύ εξειδικευμένο και επιπλέον δεν υπάρχει πολλή ζήτηση. Για αυτό και θα το αποκλείσουμε.

    Το CIMA από ότι ξέρω δεν το διδάσκουν στην Κύπρο και έτσι θα το αποκλείσουμε και αυτό.

    Το CPA αν και νομικά ισοδύναμο με τα υπόλοιπα δεν είναι πολύ γνωστό στην Κύπρο. Άρα προτείνω να το αποκλείσουμε και αυτό.

    Σου προτείνω να ελέγξεις πόσα exemptions πιάνεις από το ACCA. Αν τα πιάνεις όλα και θα πρέπει να δώσεις μόνο πέντε μαθήματα, σου συνιστώ να το κάνεις και να πληρώσεις για τα μαθήματα εσύ.

    Αν δεν πιάνεις πολλά exemptions προτείνω να προσπαθήσεις να μπεις σαν trainee σε ελεγκτικό γραφείο και να κάνεις το ACA με την προϋπόθεση ότι θα σου τα πληρώνει τα μαθήματα ο εργοδότης. Το Trainee contract έχει κάποια μειονεκτήματα αλλά θα τα συζητήσουμε σαν έρθει ο καιρός.

    Αυτά... ελπίζω να σε βοήθησα. Ότι χρειαστείς εδώ θα είμαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ Ululant Hoodwink
    Ευχαριστώ πολυ πολυ!! Οσο γνωριζώ παίρνω 4 με 5 exemptions.. Μα εισαι του κλάδου??

    @πρασινάδα και @ευροκαρσερα ευχαριστώ για το καλοσώρισμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. το λοιπον δεσποινις, απο λογιστικη δεν ξερω.
    εγω αρχιτεκτονικη τελειωνω.
    και επειδη ηξερα οτι θα την φαω προνοησα και καθε καλοκαιρι κανονιζα να δουλευω σε αρχιτεκτονικο γραφειο.
    τωρα εχω τα τρια χρονια εμπειριας στο βιογραφικο μου.
    δεν το λεω για να δειχτω, απλα στην Κυπρο λειπει αυτου του ειδους η νοοτροπια, οτι δηλαδη δε θα κανεις διακοπες ΟΛΟ το καλοκαιρι αλλα θα ψαχτεις και σχετικα με το αμεσο επαγγελματικο σου μελλον
    καλωσορισες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ psarokokalo mou kai ego douleua se diafores etairies ta kalokairia alla oxi ston logistiko klaso.. eixa doulepsi stin cyta, se nautiliakes etairies ktl.. sto logistiko den evriska pote kanena pou na ithele gia to kalokairi distixos!

    ΑπάντησηΔιαγραφή